مقالات

تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش

تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش
Top of Form تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش   موضوعات مدیریت فروش چیست؟ سه جنبه کلیدی مدیریت فروش مدیر فروش چیست و مدیر فروش چه می کند؟ عملیات فروش: ایجاد تیم استراتژی فروش: تعریف فرآیند فروش تجزیه و تحلیل فروش: گزارش چه کسی از مدیریت فروش سود می برد؟ استفاده از ابزارهای فناوری برای مدیریت روابط با مشتری (CRM)   مدیریت فروش چیست؟ مدیریت فروش فرآیند توسعه …
ادامه مطلب

ساخت سیستم بخش فروش

ساخت سیستم بخش فروش
ساخت سیستم بخش فروش ساخت سیستم بخش فروش ساخت سیستم بخش فروش بخش فروش سیستم - افسانه یا واقعیت؟ هنگام ساخت سیستم بخش فروش به چه نکاتی باید توجه کرد   بخش فروش سیستمی چیست؟ این یک بخش فروش است که بر اساس الگوریتم هایی کار می کند که توسط همه اعضای تیم قابل درک است، عملکرد پایدار و مقیاس پذیر است. توانایی مقیاس بندی نتایج یک عامل کلیدی در وجود یا …
ادامه مطلب

عارضه‌یابی در دپارتمان املاک

عارضه‌یابی در دپارتمان املاک
عارضه‌یابی در دپارتمان املاک با محوریت منابع انسانی می‌تواند به بهبود کارایی و بهره‌وری این بخش از سازمان کمک کند. با انجام تحلیل دقیق و اجرای راهبردهای مناسب، دپارتمان املاک می‌تواند به بهترین شکل ممکن با چالش‌ها و فرصت‌های آینده برخورد کرده و به تحقق اهداف سازمانی کمک نماید. در نهایت، ایجاد یک فرهنگ عارضه‌یابی در سازمان املاک تضمین کننده مدیریت کارآمد و اثربخش این دپارتمان خواهد بود.
ادامه مطلب

عارضه‌یابی کسب و کار

عارضه‌یابی کسب و کار
عارضه‌یابی به عنوان یک ابزار مدیریتی حیاتی برای کسب و کارها مطرح است. با پیش‌بینی مسائل و اتخاذ راهکارهای مناسب، سازمان‌ها می‌توانند بهبود یابند و با چالش‌های فعلی و آینده به بهترین شکل ممکن برخورد کنند. ایجاد یک فرهنگ عارضه‌یابی فعال و مستدام نیازمند تعهد مدیران و همکاران است تا سازمان به سرعت و با انعطاف پذیری به تغییرات بازار پاسخ دهد.
ادامه مطلب

خودشناسی

خودشناسی
روانشناسان شلی دووال و رابرت ویکلاند این تعریف را ارائه کردند: "خودآگاهی توانایی تمرکز بر خود و اینکه چگونه اعمال، افکار یا احساسات شما با استانداردهای درونی شما مطابقت دارند یا ندارند. رفتار خود را با ارزش های خود هماهنگ کنید و به درستی درک کنید که دیگران شما را چگونه درک می کنند." به زبان ساده، کسانی که خودآگاهی بالایی دارند می توانند اعمال، احساسات و افکار خود را به طور عینی تفسیر کنند. 
ادامه مطلب

5 مرحله برای پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار در سازمان

5 مرحله برای پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار در سازمان
سیستم سازی کسب و کار یک رویکرد استراتژیک است که به سازمان‌ها کمک می‌کند فرآیندهای خود را بهبود بخشند، بهره‌وری را افزایش دهند و عملکرد سازمانی را بهبود ببخشند. اگر شما نیز قصد دارید سیستم سازی کسب و کار را در سازمان خود پیاده‌سازی کنید، باید مراحل مختلفی را طی کنید. در این مقاله، به شما 5 مرحله کلیدی برای پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار در سازمان خود را توضیح می‌دهیم.
ادامه مطلب

چگونگی پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار در سازمان خود را کشف کنید

چگونگی پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار در سازمان خود را کشف کنید
پیاده‌سازی سیستم سازی کسب و کار به سازمان کمک می‌کند تا فرآیندها را بهبود بخشد و بهره‌وری را افزایش دهد. با تحلیل و شناخت سازمان، تعیین اهداف و استراتژی‌ها، انتخاب و پیاده‌سازی سیستم‌ها، و ارزیابی و بهبود می‌توانید این استراتژی را به صورت مؤثر در سازمان خود اجرا کنید.
ادامه مطلب

استراتژی سیستم سازی کسب و کار

استراتژی سیستم سازی کسب و کار
استراتژی سیستم سازی کسب و کار ابزاری است که سازمان‌ها می‌توانند از آن برای بهبود عملکرد، افزایش بهره‌وری و رشد پایدار استفاده کنند. با پیاده سازی مناسب این استراتژی، سازمان‌ها می‌توانند در مسیری موثر و موفق قرار گیرند.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش