مقالات

امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها

 امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها
   امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها در دنیای امروز، کسب‌وکارها در فضایی رقابتی قرار دارند که مشتریان از آنها انتظارات بالایی دارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در این رقابت پیروز شوند، ارائه خدمات مشتری عالی است. امور مشتریان به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان انجام می‌شود. امور مشتریان نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کند …
ادامه مطلب

*فروش در سطح اشتباه*

*فروش در سطح اشتباه*
*فروش در سطح اشتباه* تیم کانِر در کتاب خود به درستی اشاره می‌کند که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در فروش، انتخاب سطح مناسب برای فروش است. فروشندگان حرفه‌ای می‌دانند که نمی‌توانند در همه مراحل فروش روی یک سطح تمرکز کنند. آنها ابتدا باید از سطح مبادله‌ای شروع کنند و به ترتیب مشتری را به سطح ذی‌نفعی ببرند. سطح محصول: تمرکز بر سطح محصول معمولاً باعث می‌شود فروشنده روی ویژگی‌های …
ادامه مطلب

10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار

10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار
10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار فروش یکی از مهم‌ترین ارکان هر کسب و کار است. بدون فروش، کسب و کار نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد. با این حال، فروش برای صاحبان کسب و کار چالش‌های زیادی را به همراه دارد. در این مقاله به 10 چالش فروش صاحبان کسب و کار می‌پردازیم. 1. پیدا کردن مشتریان جدید یکی از مهم‌ترین چالش‌های فروش، پیدا کردن مشتریان جدید …
ادامه مطلب

چالش های سیستم فروش و راهکار های اجرایی

چالش های سیستم فروش و راهکار های اجرایی
  چالش های سیستم فروش و راهکار های اجرایی مقدمه فروش یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار است و موفقیت آن نقش تعیین کننده ای در رشد و توسعه کسب و کار دارد. سیستم فروش یک سازمان، مجموعه ای از فرآیندها، ابزارها و منابعی است که برای جذب، حفظ و توسعه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیستم فروش کارآمد و موثر می تواند به …
ادامه مطلب

سیستم سازی فروش: کلید موفقیت در کسب و کار

سیستم سازی فروش: کلید موفقیت در کسب و کار
  سیستم سازی فروش: کلید موفقیت در کسب و کار مقدمه فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب و کار است. بدون فروش، هیچ کسب و کاری نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. بنابراین، افزایش فروش و بهبود عملکرد تیم فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سیستم سازی فروش یکی از راه‌های موثر برای دستیابی به این هدف است. سیستم سازی فروش چیست؟ سیستم سازی فروش به فرآیند مستندسازی و …
ادامه مطلب

تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش

تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش
Top of Form تعریف، فرآیند، استراتژی ها و منابع مدیریت فروش   موضوعات مدیریت فروش چیست؟ سه جنبه کلیدی مدیریت فروش مدیر فروش چیست و مدیر فروش چه می کند؟ عملیات فروش: ایجاد تیم استراتژی فروش: تعریف فرآیند فروش تجزیه و تحلیل فروش: گزارش چه کسی از مدیریت فروش سود می برد؟ استفاده از ابزارهای فناوری برای مدیریت روابط با مشتری (CRM)   مدیریت فروش چیست؟ مدیریت فروش فرآیند توسعه …
ادامه مطلب

ساخت سیستم بخش فروش

ساخت سیستم بخش فروش
ساخت سیستم بخش فروش ساخت سیستم بخش فروش ساخت سیستم بخش فروش بخش فروش سیستم - افسانه یا واقعیت؟ هنگام ساخت سیستم بخش فروش به چه نکاتی باید توجه کرد   بخش فروش سیستمی چیست؟ این یک بخش فروش است که بر اساس الگوریتم هایی کار می کند که توسط همه اعضای تیم قابل درک است، عملکرد پایدار و مقیاس پذیر است. توانایی مقیاس بندی نتایج یک عامل کلیدی در وجود یا …
ادامه مطلب

عارضه‌یابی در دپارتمان املاک

عارضه‌یابی در دپارتمان املاک
عارضه‌یابی در دپارتمان املاک با محوریت منابع انسانی می‌تواند به بهبود کارایی و بهره‌وری این بخش از سازمان کمک کند. با انجام تحلیل دقیق و اجرای راهبردهای مناسب، دپارتمان املاک می‌تواند به بهترین شکل ممکن با چالش‌ها و فرصت‌های آینده برخورد کرده و به تحقق اهداف سازمانی کمک نماید. در نهایت، ایجاد یک فرهنگ عارضه‌یابی در سازمان املاک تضمین کننده مدیریت کارآمد و اثربخش این دپارتمان خواهد بود.
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش