مقالات

سیستم سازی کسب و کار

سیستم سازی کسب و کار
سیستم سازی کسب و کار    تعریف سیستم سازی کسب و کار سیستم سازی کسب و کار فرآیندی است که طی آن رویه‌های عملیاتی در یک سازمان استاندارد می‌شوند تا ثبات و بهره‌وری فعالیت‌های آن افزایش پیدا کند. به عبارتی دیگر، سیستم سازی به معنی ایجاد روشی مشخص و مستند برای انجام هر کار در یک کسب و کار است. با سیستم سازی، انجام کارها به صورت خودکار و بدون …
ادامه مطلب

سیستم سازی امور مشتریان

سیستم سازی امور مشتریان
سیستم سازی امور مشتریان       ضرورت و مزایای سیستم سازی امور مشتریان سیستم سازی امور مشتریان، مفهوم جدیدی نیست، اما در دنیای رقابتی امروز، اهمیت آن بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است. در این مقاله، به بررسی ضرورت، مزایا و گام های کلیدی برای پیاده سازی سیستم سازی امور مشتریان در کسب و کار شما می پردازیم.   چرا سیستم سازی امور مشتریان ضروری است؟   …
ادامه مطلب

سیستم‌سازی استخدام: نظم بخشیدن به فرآیند جذب نیروی کار

سیستم‌سازی استخدام: نظم بخشیدن به فرآیند جذب نیروی کار
سیستم‌سازی استخدام: نظم بخشیدن به فرآیند جذب نیروی کار       سیستم‌سازی استخدام چیست؟ فرآیندی است که به شما کمک می‌کند تا با ایجاد رویه‌ها و ابزارهای استاندارد، جذب نیروی کار را به روشی کارآمد، عادلانه و قابل تکرار تبدیل کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا بهترین استعدادها را جذب کنید، زمان و منابع خود را صرفه‌جویی کنید و از ایجاد تبعیض در فرآیند استخدام جلوگیری کنید. …
ادامه مطلب

استخدام فروشنده حرفه ای: به همراه کتاب سیستم سازی استخدام کسب و کار

استخدام فروشنده حرفه ای: به همراه کتاب سیستم سازی استخدام کسب و کار
استخدام فروشنده حرفه ای: به همراه کتاب سیستم سازی استخدام کسب و کار استخدام فروشنده حرفه ای: راهنمای جامع برای جذب و استخدام بهترین ها مقدمه: در دنیای رقابتی امروز، فروشنده حرفه ای به عنوان عنصری حیاتی در مسیر موفقیت هر کسب و کاری شناخته می‌شود. این افراد با اتکا به مهارت‌ها و تخصص خود، نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، افزایش فروش و هدایت کسب و …
ادامه مطلب

سیستم سازی کسب و کار: گامی اساسی در مسیر موفقیت

سیستم سازی کسب و کار: گامی اساسی در مسیر موفقیت
سیستم سازی کسب و کار: گامی اساسی در مسیر موفقیت       سیستم سازی کسب و کار: گامی اساسی در مسیر موفقیت در دنیای پرشتاب امروز، سیستم سازی کسب و کار به عنوان یک ضرورت برای بقا و پیشرفت مطرح شده است. کسب و کارهایی که فاقد سیستم های منظم و کارآمد هستند، با چالش های متعددی مانند اتلاف وقت و منابع، ناکارآمدی، عدم انسجام در عملکرد و وابستگی …
ادامه مطلب

امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها

 امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها
   امور مشتریان: چتر نجات کسب‌وکارها در دنیای امروز، کسب‌وکارها در فضایی رقابتی قرار دارند که مشتریان از آنها انتظارات بالایی دارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در این رقابت پیروز شوند، ارائه خدمات مشتری عالی است. امور مشتریان به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف ارائه خدمات و پشتیبانی به مشتریان انجام می‌شود. امور مشتریان نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کند …
ادامه مطلب

*فروش در سطح اشتباه*

*فروش در سطح اشتباه*
*فروش در سطح اشتباه* تیم کانِر در کتاب خود به درستی اشاره می‌کند که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در فروش، انتخاب سطح مناسب برای فروش است. فروشندگان حرفه‌ای می‌دانند که نمی‌توانند در همه مراحل فروش روی یک سطح تمرکز کنند. آنها ابتدا باید از سطح مبادله‌ای شروع کنند و به ترتیب مشتری را به سطح ذی‌نفعی ببرند. سطح محصول: تمرکز بر سطح محصول معمولاً باعث می‌شود فروشنده روی ویژگی‌های …
ادامه مطلب

10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار

10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار
10 چالش فروش برای صاحبان کسب و کار فروش یکی از مهم‌ترین ارکان هر کسب و کار است. بدون فروش، کسب و کار نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد. با این حال، فروش برای صاحبان کسب و کار چالش‌های زیادی را به همراه دارد. در این مقاله به 10 چالش فروش صاحبان کسب و کار می‌پردازیم. 1. پیدا کردن مشتریان جدید یکی از مهم‌ترین چالش‌های فروش، پیدا کردن مشتریان جدید …
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش